19. března 2017

Rohlíčky

Obyčejné tukové rohlíky, které jsou taková pochoutka.
Jeden nikdy nestačí :-)

Recept mám od Tani z Bonvivani.sk. Dělala jsem je už mockrát a jsou super. Dobré jsou i ve tvaru bulek na hamburgry, stačí posypat semínky.


Recept:
1 kg mouky hladké
300 ml mléka
300 ml vody
100 ml oleje
40 g kvasnic
1 PL soli
1 ČL cukru
vajíčko na potření

Těsto jsem zadělala v pekárně, po vykynutí jsem rozdělila na polovinu a z každé udělala 15 dílů. Vyválet trojúhelník a zamotat. Na plechu potřít vajíčkem a posypat solí, semínky nebo kmínem. Jsou jich asi tři plechy, když je nacpete na dva, tak se spolu spojí. Nechat ještě půl hodinky kynout a pak péct na 200°C asi 15 minut. 



Měla jsem zas úžasného pomocníka, pomáhal motat rohlíky, natíral vajíčkem a pár jich také řádně nasolil. Pořád říkal, že cukruje, cukrouš :-)


Přeji všem krásný, první, jarní týden.

Jarka

7 komentářů:

  1. MUSÍM VYZKOUŠET...DÍKY ZA RECEPT..KRÁSNÉ JARNÍ DNY ..ILČA

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné rohlíčky a úžasný pomocník.

    OdpovědětVymazat
  3. Super, já sice pečivo moc nejím, ale někdy vyzkouším upéct doma pro rodinu, vypadají vážně dobře... jen tuším, že mě se tak hezké tvary nepovedou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ty jsou,také vyzkoušíme!Krásné JARO přeji:::

    OdpovědětVymazat
  5. No tak ty vypadají báječně! A pomocníček je skvěle "pocukroval" :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jojoj, tak by som si dala. Ešte teplé, voňavé.

    OdpovědětVymazat
  7. Rohlíky vypadají senzačně,recept ukládám.-)Krásné jaro.-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.