12. března 2017

Jaro je u nás

Kombinace tulipánů a třešňových větviček. Už se těším jak rozkvetou :-)



Holky jsou od pátku u babičky na jarních prázdninách a Sebík dnes jel také na prázdniny.



Bylo krásné počasí na vycházku i když trochu větrno.



Mějte se! 

Jarka

6 komentářů:

  1. Krásná kombinace tulipánů a větviček. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc krásně. Já tulipány miluju, ale ještě jsem si je letos nekoupila. Přijdou mi tady u nás předražené, tak mě manžel alespoň zásobuje petrklíči. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tulipány miluji a v kombinaci s třešňovými větvičkami vypadají hezky. Jenom to bude chtít více kytic tulipánů, než větvičky rozkvetou. :O)
    Krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Zapomněla jsem napsat, že o tulipány strach nemám, protože jsou umělé. Mám je z loňského roku, ty fakt vydrží :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká kombinace tulipánů a větviček.Pohodové dny přeji.-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kombinace tulipánů a větviček je moc pěkná.
    Krásné jarní dny.Z❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.