1. února 2017

Sněhulák

Dnes, protože se oteplilo a začalo lehce tát, šlo už se sněhem také něco dělat.
Konečně si Káča se Sebíkem udělali sněhuláka. 
Myslím, že Sebík si jen hrál a postavila ho Káča úplně sama. :-D




Jak se vám líbí náš krasavec? 



 Já jsem je jen došla vyfotit a udělat si selfíčko. A taky nahnat je znovu úplně mokré domů :-)



Jarka


6 komentářů:

  1. Šikovné dětičky, skvěle vyřešily ruky :-) :-) :-) Krásnou zimu, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  2. Snehuliak je mi trocha podobný:-)
    Dúfam, že ho neuplácali z tej mačky na kontrole:-)
    Ako sa volá, tá mačka, nie je to Tereza, však?
    Ty si zase za drzú puberťačku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Podoba se sněhulákem? Čistě náhodná :-D
      Kočka je Mourina a sněhuláka nepomáhala stavět, ta ho teď možná hlídá ;-)
      Poberťačka jedna bláznivá!!! To mě fakt občas ještě drží :-)
      Alenko, ty mě bav횧

      Vymazat
  3. Sněhulák je perfektní, moc se dětem povedl a myslím, že se u toho pěkně vyřádili! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, moc díky. A je pravda, že se vyřádily dost :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.