25. ledna 2017

Cibule proti kašli

Protože jsou všichni tři doma s různými nemocemi a už nevíme čím je léčit, tak jedeme na babských radách.
Káča měla antibiotika na angínu, ale i po tom, co dobrala celé balení šíleně kašle a je zahleněná.
Sebík měl jeden den teplotu a od té doby jen zlehka kašle, ale jinak mu nic není :-)
A Týna, ta kašlala jako první a pořád se jí to drží. 
Teď už se přidal i táta a je to asi 14 dní, co dobral antibiotika na kašel a vrací se mu to zpět.

Já jsem na radu internetu a spokojených maminek, rozmístila po bytě misky s nakrájenou cibulí :-) Nikomu tu nevadí, všichni mají rýmu, jen já stále slzím :-D
Ale už tuto proceduru zkoušíme třetí den, tak snad uvidím brzy výsledek.


Říkám si, že když odcházím do práce, že to ze mě snad nikdo neucítí (musím být celá načichlá) :-)


Máte ještě někdo nějakou dobrou radu, jak tu rodinu konečně dostat zpět do školy a školky?

S Káčou dělám každý den mraky úkolů a doháníme, co se v první třídě učí nového. Dnes číslo 8, čtyři řádky a ty poslední dva si sama 3x gumovala.

Jarka 

6 komentářů:

  1. Tak cibuli taky zkouším. Osmičku jsme dnes taky psali a kalšem taky. jak kdybys psala o nás.. Už se to táhne na střídačku měsíc:-(
    Tak hodně síly a rychlé uzdravení nám všem.
    Přidala jsem cibuli s medem, med se skořicí, jitrocelový sirup a čaj a čaj a čaj..
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  2. U nás sa cibula zasype cukrom, cibula má pustiť šťavu a tú šťavu potom treba piť. Nemám to vyskúšané, lebo mám veľmi citlivý nos a vadia mi také pachy od cibule a cesnaku , vlastne vadia mi aj niektoré vône. Dúfam že niekto sem dá nejaký zaručený recept. Čo mám vyskúšané na vlastnej koži, ale asi som to už tu písala, je kloktať slivovicu na bolavé hrdlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kloktat je škoda, tu je potřeba popíjet preventivně. Je děti by to asi nedaly, Zity :-)

      Vymazat
  3. Nakrajet tri cibule a dusit se tremi lzicemi vody a po jedne lzici anyzu a fenyklu. To zabalit do gazy a prijemne teple prikladat na prudusky. Moc to nevoni ale pomaha!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Kyslá kapusta, cesnak, zázvor s horúcou vodou a medom a ten cibuľový sirup...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle neznám. Já jsem pro svoje děti používala na kašel nastrouhanou cibuli, na tu se dal cukr, aby pustila šťávu a tu štávu pak dostávaly děti jako kapky a pomáhalo to. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.