7. srpna 2016

Celozrnné koláče s tvarohem

Jo hodové koláče, ale co když si je prostě nemůže dovolit každý?
Tak jsem musela zapátrat a najít jinou variantu pro manžela ;-)




Recept jsem našla tady.

Dělala jsem poloviční dávku a recept jsem si upravila podle svých možností.

150 g celozrnné špaldové mouky
65 g celozrnné pšeničné mouky
35 g pšeničné mouky hladké
vejce
1/4 kostky kvasnic
1ČL cukru
150 ml mléka
60 g oleje
špetka soli

Zadělala jsem klasicky těsto, nechala vykynout a vyházela na vál větší kousky těsta. Vytvořila koule, přendala na plech a rozmáčkla prostředek pomoučeným dnem skleničky. Do důlku jsem dala ochucený tvaroh a ozdobila plátky mandlí a potřela okraje vajíčkem. Pekla jsem na 180°C do zezlátnutí okrajů. 
Kdo neřeší množství cukru, tak těsto klidně oslaďte více. U nás se počítá každé zrnko cukru :-)

Jarka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.