12. července 2016

Slunečnice

Stejně jako loni a jako každý předchozí rok jsem neodolala a musím je mít doma :-)
Velkou sklenici mám jen na ně, váza loni neustála Kristýninu péči :-D
Už zase sfoukávám pyl, který se z nich jen sype.






Je to moje radost, letos je mám v kuchyni, protože tam prostě trávím většinu času. O prázdninách to prostě nemůže být jinak. 

Navíc mi přibylo pár povinností, kvůli dietě manžela. A to hlavně pečení celozrnného chleba, který jsem už dlouho nedělala, protože všichni u nás touží po čerstvých rohlíčcích. Tak těm je teď konec.
 Znovu nastala doba vykapávání syrovátky z jogurtů a zakysaných smetan a výroba domácího pomazánkového máslíčka. 
Syrovátku použiji na zadělání celozrnného chlebíka a pečení je pro mě v těchto vedrech mor. Ale také proto, že jsem se pěkně spálila o rozpálený pekáč a léčím si bolístku už druhý týden. Nezbylo mi ani nic jiného než nakonec vyhledat odbornou pomoc lékaře. A že by se stav nějak lepšil o tom zatím nemůže být řeč!
Jen můžu doporučit pro toho, kdo je také tak šikovný (ale za ty roky v kuchyni se prostě občas stane) jako první pomoc na popáleninu je super HemaGel. Po natřítí na ránu jsem do půl minuty nevěděla, že nějakou mám! Prostě zázrak! Ale také se vám stane, že na ni rychle zapomenete a nedáte si pozor a strup si strhnete! A na další léčení už pak moc účinný není :-(

Ale to jsem trochu odbočila od tématu sluníček u mě v kuchyni.

Tak se mi hezky přiznejte, kdo už doma tu nádheru oprašujete? A přidáváte něco do kytky? Nebo dokonce jste už zkusili vysušit a nechat ve váze dlouhodobě?

Přeji vám krásné počasí a plno hezkých výletů.

Jarka



2 komentáře:

  1. Slunečnice jsou nádherný, jdu je koupit neb pole tady nikde není!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na příští rok zasadit na dvoreček, malej může zalívat :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.