21. července 2016

Banánové muffiny ze špaldové mouky a bez cukru

Můžu potvrdit, že je to dobrůtka a cukr tomu vůbec nechybí :-)
Změna jídelníčku mého muže mě přinutila dělat ve vaření spoustu změn a kompromisů. Ale co mě hlavně trápilo, tak že má omezeno sladké, které tolik miluje. A mě tím odpadlo spoustu pečení, které do této doby u nás frčelo ve velkém :-)

Hledala jsem nějaký recept na internetu, ale nakonec jsem musela celé složení vymyslet sama, protože nikde nic nevyhovovalo.


Tak pokud řešíte trochu rozumnou stravu, tak vás možná potěším :-)


Recept na 12 kousků muffinů:

hrnek špaldové celozrnné mouky
2 banány
2 vejce
zakysanou smetanu (180 g)
špetička soli
malé jablíčko 
1/2 balíčku prášku do pečiva

Nejdříve jsem vidličkou rozmačkala banány, přidala jsem vejce a zakysanou smetanu. Pak promíchala s hrnkem špaldové mouky, špetkou soli a práškem do pečiva. Nakonec jsem přidala jablíčko nakrájené na kostky.
Pekla jsem v předehřátě troubě na 180°C asi 25 minut. 



Nádherně voní po banánech, jsou měkké, ale jdou hůře z papírových košíčků kvůli nízkému obsahu tuku.

Přeji vám dobrou chuť!

Jarka

3 komentáře:

  1. to vypadá lákavě, zkusím je někdy upéct.Děkuji za inspiraci :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý recept....před chvilkou jsme vytáhli z trouby, udělali kafíčko...a mufiny zmizely jedna dvě :-) Díky !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.