29. června 2016

Kominíčci

Mám tady malou reportáž ze života kominíčků, kteří se vylíhli u nás v garáži.
Kdo nezná název kominíček, tak ještě jiný název je čermáček. Správně je to ale rehek domácí :-)

tady mi připomínají tučňáky z Madagaskaru :-)

Nafotila jsem si každý den, od doby co se z garáže začalo ozývat pípání. Už před tím jsem věděla, že si u nás ve starém okapu udělali hnízdo a samička sedí na vajíčkách. 
 Jediný problém byl Tereza, který o nich věděl také a znepříjemňoval jim život. To bylo neustále poskakování a pípání kolem domu a to už jsem věděla, že ten bláznivý kocour někde sedí a sleduje cvrkot. Jenže to se rodiče ke hnízdu ani zdaleka nepřiblížili :-)
Terezu jsme drželi víc jak týden doma a pouštěli jsme ho až na noc, kdy už všechno na hnízdečku spalo. Ani mu to moc nevadilo :-D

22.5.

23.5.

24.5.

v tomto okně buď hopsali rodiče nebo provokativně sedel Tereza

25.5.

26.5.

rozčilující se maminka, která mě přistihla při činu :-D

30.5.

1.6. už bylo hnízdo prázdné
Jsem zvědavá, jestli se ještě vrátí, protože mívají mladé dvakrát do roka s opakováním asi po 5-ti týdnech. 

Máte také na zahradě nějaký hotel pro zvířátka?

Jarka

4 komentáře:

  1. My týchto istých :-), v backyarde, ako vám fotím tehličkovú drevárku pri psiom víne, tak pod strešným trámom, každý rok, dva krát a vtedy tam nechodíme....rodičia vedia pekne papuĺovať, keď sa ukážem na záhrade, stále neviem slovenský názov, tuším niečo s pinkou...
    Potom drozdi-kosi a ďateľ chodil v zime aj s mladým, takže mu patríme do rajóna...mali sme jašteričky, ježka, ropuchy a mloka:-) a keď bola rozkopaná rok cesta, tak si tu švihala krížom ponad strechy, stromy veverica. No a kúsok od nás stretávam nielen vysokú a aj celú diviačiu rodinku:-/ ešte v dedine pri záhradkách... a u nás v pútnickom údolí tiež diviaci plus líšky, lebo ich priťahujú zvyšky od pútnikov.
    Minulý rok sme si odfotili labku mladého medveďa!
    No a bola tu kdesi aj puma:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidím Alenko, že je u vás taky cvrkot :-D
      Ale je vidět, že se tomu u vás dobře daří ;-)
      A bonus: http://makov.cz/index.php?action=webcam

      Vymazat
    2. No pekne, veď tam chodím od zimy:-)

      Vymazat
    3. Já jsem promeškala vylíhnutí mláďátek :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.