1. dubna 2016

Klika

Je to klika ještě v dnešní době objevit pár pěkných kousků klik a klepadel. 
Tedy těch původních. 
Většina domů má už nové plastové dveře nebo aspoň vyměněný zámek včetně celé kličky.
Našla jsem si takovou novou zálibu, jak nějakou pěknou kliku uvidím, tak honem letím ke dveřím a fotím. Zatím jsem ještě od nikoho nadaný nedostala :-D








Ještě jich pár vyhlídnutých mám, ale musím se tam dostat za rozumného světla a hlavně včas, protože ty staré domky se častou bourají a na jejich místě zas najdu jen nové plastové dveře.

Máte rádi také takové staré skvosty?

Jarka

5 komentářů:

  1. Najradšej:-)
    A môj muž z toho odpadáva:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tento nádech starých časů a občas jsme s mým mužem i sběratelé. Krásné.

    OdpovědětVymazat
  3. Má to taky, hlavně na dovolené a vyměněná fabka mě pěkně naštve :o)
    Hezký víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi pekny príspevok, pekna záľuba a pekne fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za milé komentáře :-)
    Dneska jsem si fotila další do sbírky, domeček se za nějakou dobu bude bourat a kdybych měla pro dveře využití, tak bych si o ně řekla :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.