23. března 2016

Příprava na zelený čtvrtek

Špenátový závin s medvědím česnekem stejně jako loni a ještě několikrát za sebou, protože já jsem z něj jak u vytržení :-)

Na česneku jsme byly už minulý týden, jednou s mamkou a podruhé s tetou. Byly nádherné sluneční dny a já jsem se i připekla v obličeji, protože stále zapomínám namazat se a chránit se před tím prvním sluníčkem na jaře.

Už jsem o něm psala loni tu a recept je podle Táni z Bonvivani.sk tu klik.







Kočička u sousedů nádherně kvete, není veřejnosti přístupná, kdyby byla, tak z ní nic nezbude. 


A tak vypadá má asistentka při focení. Musí být u všeho a co nejblíž :-) Co kdyby přiletěl nějakej velkej pták a chtěl mi to sežrat! :-D
Co děláte na zelený čtvrtek za specialitu? Klasiku, tedy špenát?

Jarka

2 komentáře:

  1. Chystám sa na lístkový špenát, tento rok nebudem na umývaní nôh...
    Dnes som robila tiež dva záviny na slano, okná umyté, ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám umyté okno zatím jedno, třeba se ještě dokopu do toho druhého, co máme do ulice :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.