2. března 2016

Jaro v kuchyni


Pustila jsem se do jarního úklidu v kuchyni a to s předstihem před velikonocemi.
Našla jsem totiž u nás v obchodě krásný voskovaný papír do poliček. 





Ještě jsem k tomu přidala zlatý déšť, který už mi stihl rozkvést a dělá mi to jaro aspoň v kuchyni, když už za okny je takto :-)




Dnes mě čekají rehabilitace a pak cesta do Brna. To bude zase celý den v trapu. Doufám, že aspoň počasí bude dnes mírnější. Zatím to vypadá nadějně :-)
Já jsem od pěti hodin vzhůru a nemůžu spát.

Tak hezký den všem ;-)

Jarka

4 komentáře:

  1. :-)
    Ja som v posledný februárový deň zmeškala šancu kúpiť v IKEA v akcii žlté prúžkované obliečky na posteľ, tiež akoby som ,,podrazila,, jar u nás...som to trochu tak prežívala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když počasí stojí za houby, tak si to jaro, co už všichni vyhlížíme, musíme udělat aspoň doma :-)

      Vymazat
  2. Tak ja neviem, je pravda že krokusy mi zakvitli v záhrade, ale tu v KE ešte jar zďaleka nie je. Na Veľkú noc si asi budeme musieť jar umelo vyrobiť. Tak dúfam že bude krásne, slniečko...Ten žltý papier je taký svieži, čistý, jarný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co si netroufnu obléct na sebe, to si aspoň nacpu do kuchyně :-D

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.