25. února 2016

Špenátoví šneci s nivou

Když jsem dnes v obchodě uviděla špenát, tak jsem si řekla, že musí jít se mnou domů:-)
Dostala jsem chuť na šneky z listového těsta plněné špenátem a nivou.
Až tak jednoduché to je.




Potřebuji jen: 
mražený špenát (tepelně upravit, dochutit, já dávám jen sůl, pepř a česnek)
nivu asi 150 g
listové těsto
vajíčko na potření
na posypání hrubozrnnou sůl, semínka (podle chuti, nemusí být)

Nejdřív jsem si udělala špenát, aby mi trochu vychladl, pak rozválela těsto, zastrouhala nivou, rozdělila špenát na celou plochu. Opatrně zavinula a nakrájela asi 2 cm silné kolečka. Potřít vajíčkem, posypat semínky a solí.
Dát na plech vyložený pečícím papírem a na 190°C péct asi půl hodiny. Do zezlátnutí těsta. 
Jsou výborné teplé, studené, hned nebo i druhý den jestli zbudou :-)

Dobrou chuť!

Jarka


2 komentáře:

Děkuji za Vaše milé komentáře.