3. února 2016

Muffiny, naprosto luxusní ;-)


Už zase peču!
Nevím na co se mám vymluvit dnes, jestli, že byly Káči za odměnu k dnešnímu zápisu do první třídy nebo že jsem se potřebovala zbavit zbytků :-)

Oboje je pravda, takže si to přeberte :-)




Měla jsem zbytek pečené řepy a do koláčů namočené rozinky, na které jsem si vzpomněla až byly koláče v troubě :-D

Takže sem dala dohromady recept, kdy se vše zužitkuje.



Recept:
190 g polohrubé mouky
100 g cukru
nastrouhanou červenou řepu (já měla zbytek, asi 45 g jen tak na barvu)
3 vejce
vrchovatá lžíce povidel
100 ml oleje
prášek do pečiva
namočené rozinky (já je měla asi 2 dny ve vodě:-))
čokoládové pecičky (bílá čokoláda, kupuji v tescu, dala jsem polovinu 100 g sáčku)
trochu rumu podle chuti

Vše jsem promíchala, naplnila přesně 12 větších papírových košíčků a pekla na 180 °C do zezlátnutí.
Po vychladnutí jsem ještě ozdobila šlehačkou a cereální hvězdičkou od Granka.

Další z receptů, které budu určitě opakovat, protože byly výborné :-)

A ještě tu mám pár fotek na pochlubení se tou naší školačkou ;-)





A tenhle úžasný pohled z okna jsem objevila u jejich budoucí třídy. 
Bude se dívat domů :-)


Jarka

4 komentáře:

  1. Cela nasa rodina sme na sladke. Nic sladke doma nikdy nemame. Keby sme byvali u vas tak sa gulame, vsetky kolace vyzeraju fantasticky a chutne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zity, vždyť jsem psala, že jich bylo 12. Nás je doma 5, to znamená, že každý vlastně jen ochutná :-)))

      Vymazat
  2. Nápad! s tou červenou repou a hrozienkami, prečo nie, keď mrkva tak chutí v koláči...Kači má tú pusinu zlatú, páčilo sa jej ? pohľad je na podnájom, alebo smerom k miestu, kde bude nový dom ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohled na podnájem :-)
      A letos to bude tak akorát, kabela nám už rok chytá doma prach ;-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.