29. ledna 2016

Rychlá tvarohová buchta s hruškami, skořicí a mandlemi

Manžel konečně zajel nakoupit jablka do sadu (já jsem si všimla, že mrzlo a sběr proběhl už loni, ale ono se to opravdu jmenuje Sady CZ) :-)
A mimo balíčků různých druhů jablek dovezl také hrušky. 
Přišly mi dost zralé a tak i k rychlé spotřebě. Tak jsem si řekla, že bych mohla něco upíct :-)

Jak jinak, výzdobu z nich dělat nebudu :-)
Na to už se moc těším na jaro!!
A ne, že by mi jakákoliv výzdoba "jedlé povahy" vydržela kdekoliv na svém místě. 
Máme domácí myšky (ty dvounohé) a ty nahlodávají a převážejí a vysypávají (na Tatře).





Recept:
250 g tvarohu (dala jsem vaničkový, tučný, který mi zrovna ležel doma)
250 g polohrubé mouky
250 g hery (rozpuštěné)
100 g cukru
4 vejce
prášek do pečiva
kůru z celého citronu
skořici a mandlové plátky na posypání

Nejdřív jsem si oloupala hrušky a seřízla spodek do roviny, rozpálila troubu na 180°C, vyložila formu pečícím papírem. Pak rychle smíchala všechny suroviny a vlila do formy. Doporučuji pracovat s těstem rychle, protože chládnutím Hery, těsto rychle tuhne. Já jsem jej dávala lžící :-) Ale zase jsem vytvořila trochu struktury na povrchu :-) 
Nakonec jsem usadila hrušky a těsto lehce posypala mletou skořicí a plátky mandlí. 





Jsem se nějak rozfotila, bylo dobré světlo, žádný nevhodný asistent se nevyskytoval poblíž a tak jsem si hrála ;-)

Dnes to venku vypadá jarně :-) Miluji tohle počasí!


Jarka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.