20. ledna 2016

Odlehčeně

Vidím, že včerejší téma povzbudilo spoustu lidí k napsání komentáře :-)
Všem za ně moc děkuji, aspoň vidím, že v tom nejsem sama :-)

Tak dnes to trochu odlehčím.
Ukážu Vám, co jsem udělala dnes k obědu, hotový byl doslova za půl hodiny. 
Nejdýl nám trvala cesta do obchodu a zpět pro tvaroh, protože Sebík se kochal :-)

Dělala jsem tvarohové šúľance, recept tady.


Recept od mé oblíbené kuchařky Táni z Bonviváni.sk. Co jsem podle jejího receptu dělala, se vždy 100% povedlo. Má u svých receptů většinou i fotopostup. 

Uznáváte sladké jídlo jako plnohodnotný oběd? Nebo jste pouze masožravci?
Já jsem na ně zvyklá od mala :-)

Jarka

4 komentáře:

  1. ...no dobre, urobím ich, mám zaťa zo stred.Slovenska a pirohy som mu už robila, sú na blogu ,,pirohy na ležato,, :-)
    Môj zať to má ako hlavné jedlo, ja nie som navyknutá na múčne a sladké jedlá z domu, mama a otec odmietali toto jesť, vraj sa ich najedli dosť, keď boli deti a nebolo iné jedlo, vraj šulance s makom, bolo vianočné jedlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šulánky s mákem děláme z bramborového těsta :-)
      Taky bych si dala, musím koupit mák ;-)

      Vymazat
  2. Určitě beru sladké jídlo jako plnohodnotný obě. Jen k němu dělám sytější, hustou polévku-čočkovou s párkem, nebo zelňačku, bramborovou s houbama a tak podobně.

    OdpovědětVymazat
  3. Tu bramborovou s houbami bych si také dala. Díky za inspiraci, Marcelo :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.