25. ledna 2016

Dort pro princeznu

V sobotu jsme konečně oslavili Kaččiny sedmé narozeniny. Měla je už minulý týden, ale protože Týna jela na hory, tak jsme oslavu přesunuli.


Dortík jsem udělala s kakaového piškotu a vanilkového, obarveného na růžovou :-)
Krém jsem dělala z vanilkového pudingu a část byla dochucena rozpuštěnou čokoládou. 
Promazaný je marmeládou (višňovou, rybízovou a broskvovou), smíchanou vždy s trochou rumu ;-)
Potahovka je kupovaná (Smart Flex s mandlovou příchutí).




Oslaveno, zapito, děti se vyřádily a já snad budu teď trochu odpočívat. 
O našem mega náročném víkendu zas někdy jindy :-)

Jarka

8 komentářů:

  1. Ty ma fascinuješ so svojim pečením- umenie !
    Vidím na ruke nejakú ,,zapečenú, cukrovú kôrku,, nebude asi mandľová ?

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, není cukrová ani mandlová, ale škrobová :-)
    Děkuji za chválu.

    OdpovědětVymazat
  3. Mnam. Koda zjest taku peknu tortu

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedené! A to mám doma vyučenou cukrářku a "tchyně" peče na zakázky celý život, takže hned tak něco se mi nelíbí. Z toho tvýho jsem nadšená! Je úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, děkuji.
      O to s větší radostí chválu přijímám :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.