2. ledna 2016

Banánové muffiny

Vánoční přebytek rychle zrajících banánů mě donutil najít recept, kdy by byly využity. 
Navíc Káča dostala k vánocům papírové košíčky a metličku s Elzou z Ledového království, tak potřebovala honem něco péct :-)


 Recept je velmi jednoduchý, hrníčkový, upravený podle mých možností. Originál zde.

1 a 1/2 hrnku hladké mouky
1/2 hrnku cukru
1 ČL prášku do pečiva
1/4 ČL sody
1/4 ČL soli
1/2 hrnku rozinek
1/2 hrnku ovesných vloček
1/2 hrnku mléka
1 vejce
1/2 hrnku oleje
2 zralé banány

Rozinky zalít horkou vodou a nechat nabobtnat, ovesné vločky smíchat s mlékem. 
Sypké suroviny smíchat v misce. Pak rozmačkat banány a zamíchat s vejcem a olejem, přidat vločky, sypké suroviny a nakonec rozinky.
Naplnila jsem 12 košíčků a dala péct na 190°C. 


Jsou hodně syté a výborné :-)
Klidně můžete ubrat cukru, sladké jsou dost!

Dnes jsem zahušťovala omáčku a vzala jsem si na to Káčinu metličku a hned padla otázka: "A na co to mami potřebuješ?" :-)
Minule jsem ji lovila z krabice hraček, protože tam prý patří :-D

Jarka

2 komentáře:

  1. Úžasný set na pečenie :-)
    Banánový chlebík podľa Dity P. sme robili zase my, hoci ešte sú super medovníčky, no u nás sa už všetko nahrádza : múka buď špaldovou alebo pohánkovou alebo, a to je najlepšie, mletými mandlami, lieskovcami, vlašákmi, cukor, medom atď.... ktoré nám ostali.
    Dnes asi 8 km v mraze v Karpatoch. Teraz sedím pred kachlami a nemôžem sa dojesť !
    Pozdravujem Káču, milú pusinku !

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, téměř vše sladké dojezeno, jen v lednici mám zbytek dortíku :-)
    Od Silvestra se skoro nehnu (ani z bytu). Zítra mi začne mazec, muž na tři dny odjede a já tu budu bojovat o každou chvilku klidu (snad se z toho nezblázním) :-D
    A děkuji ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.