4. listopadu 2015

Zamilovala jsem se






Zamilovala sem se do hry světel a do té lampy. 
Nějak nemám potřebu v ní mít zapálenou svíčku, ale to světlo!
Jak vykoukne slunce na té západní straně domu a mrkne mi do okna kuchyně, sednu si tam a kochám se.
Jak slunce tančí po té naší žloutkově žluté výmalbě, jak vytváří stíny na jemném závěsu a ta lampa má také svůj vlastní život.
Tady nejraději sedím, v klidu, se sluncem v zádech a relaxuji. Ano, to je přesně to místo, kdy jsem v klidu. 


Beru foťák a fotím, mám jich už spousty, těch záběrů, co mě tak těší.







Musím aspoň jednu stěnu přemalovat na bílo, snad tím nic nepokazím, ale je nemyslitelné tady vyfotit jednu normální, rozuměj né žlutou fotku :-)


Jarka

2 komentáře:

  1. Ma to pobavilo a pekne !
    Lampáš, bez sviečky, krásny a inšpirácia , že bez sviečky :-) , lampáše od dcéry sú dosť labilné, ale ako vitrínky dobré, ako tie z ND :-)
    Tieňohra krásna !
    A tá biela, sviňka, je najfotogenickejšia, s tým sa nedá nič robiť .-)
    Si sa pekne rozfotila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, ráda jsem pobavila.
    I sebe :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.