27. listopadu 2015

Nástěnka

Udělala jsem Týně nástěnku na pár nezbytností :-)
Původně sloužila na psaní vzkazů fixou z druhé strany, ale Kačka na ni použila fixu, která už nešla smazat a tak bylo po nástěnce :-)

Na té rubové straně se mi líbí, že je v přírodních tónech.
 Kupovala jsem dřevěné kolíčky původně na adventní kalendář, ale měli poslední balíček a bylo jich jen 20. 
Šlo by to dořešit, ale další problém byl, že se mi ty sáčky na tu nástěnku nevešly. 
Proto je projekt přeprojektován (to je slovo) a vznikla nástěnka jiného typu. 

Ještě mě napadá, že by případně mohla sloužit i k zavěšení nějakých šperků, stačilo by ještě přilepit pár kolíčků.
Kolíčky jsou ozdobené samolepkami a pokreslené fixou.

Vzkaz Ježíškovi už je také připevněn, aby máma věděla, na které stránce internetu dárek objednat :-D




Ježíšek má jméno máma a táta ;-)

Jarka

1 komentář:

Děkuji za Vaše milé komentáře.