29. října 2015

Věneček z listů ginko




listy jsou velice fotogenické

zaschlá dřívější dekorace, jen větvičkám šípku vyrazily nové lístky :-)



Udělala jsem si věneček z listů ginko biloba nebo také jinan dvoulaločný.
Mají jej tu v jedné zahradě jako okrasný strom. Až mi seschne, tak bych si z něj mohla udělat ještě čaj :-)
Ale to už by asi bylo moc :-D

Krásný prázdninový den.

Jarka

5 komentářů:

  1. Jaruško, krásné fotky! Hezký den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  2. Hezoučký :-)
    Dnes som ostrihala záhon levandule pred domom, ešte kvitla a a od susedov sme mali naviate žlté listy ginka na chodníku, pozerala som potom novinky ND a bola tam mosadzná malá vázičke, presne na pekné jesenné listy, trebárs ginka :-)
    Aj to využívaš nejak liečivo ?
    Pekný jesenný čas !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ali,
      s užíván ginko jsem to kdysi zkoušela ve formě tablet (že třeba paměť bude lepší, haha) ale mám asi tenké žilky a pořád jsem měla drobné modřinky, jak mi praskaly.
      Teď jsem četla, že se dá dělat odvar,ale jen přes léto, zřejmě z čerstvých listů. Takže jen výzdoba :-)

      Vymazat
  3. Teda Jarko, věneček je úžasný. Měj se krásně podzimně Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.