8. října 2015

Peču, pečeš, pečeme ...

Včera jsem zas upekla po dlouhé době mléčný řez. 
Holky se na něj těší jak malý (ještě taky jsou malý), ale krájela jsem jej až dnes ráno a tak jak dorazí Týna ze školy a Káča ze školky, tak se na něj určitě vrhnou. 


Dělala jsem ho tady podle tohoto receptu. A je opět luxusní! Ochutnávala  jsem všechny odřezky :-)


vhodnou dekorací mi byla kytka svatební matky, kterou naše Týna ukradla babičce:-)



Uvidíme jestli si ho dá i Sebík, protože ráno se na něj díval nedůvěřivě a nechtěl jej ochutnat, jen se zeptal: "Dort?" :-D
Chudák, všechno pečený je u nás dort! :-)

Dnes ještě budu péct, krom chlebíku, na který mám zaděláno také ten dort pro Ondříka k osmým narozeninám. Moc rád modeluje z plastelíny a tak si prý udělá na dort výzdobu sám. 
Já mám za úkol pouze vytvořit základ pro jeho dílo. Takže vlastně takový velký podstavec :-)

Myslela jsem, že po posledním pečení toho zase na nějakou chvíli nechám, ale pořád mě to drží. 
Jo, ještě toho nemám dost!
Nebo jsem nepoučitelná!
Nebo si snad připadám užitečná? To asi ne, protože jsem skoro vždy na sebe naštvaná.
Měla bych se nechat vyšetřit! Vážně nevím co chci a ještě se tu sama se sebou veřejně hádám!
Možná je to zrovna to, co potřebuji.

Děkuji, že mě čtete, tolerujete a nevoláte do blázince! 
Já to nějak vstřebám, protože se pořád ještě hledám.
A dost! Už začínám i rýmovat!

Děkuji za komentáře, které mi tu necháváte :-)

Jarka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.