9. září 2015

Mega sladké pokušení

Tak to je u nás Jelly Belly. 
V sobotu jsme byli ve Vídni a s kamarádem jsme objížděli všemožné obchody. Mezi nimi také Metro, tam jsme narazili na tuhle dobrůtku. 





Tohle cukroví se u nás dá koupit snad jen v amerických obchodech nebo si nechat k někomu do okolních států poslat balík z eBay. Vozila nám ho sestřenka z Anglie :-)
Jakou radost měl manžel, když tuto dobrůtku objevil v Metru a tak hned dva balíky putovali s námi zpět do ČR :-) 
Můžu říct, že ta závislost je šílená, první balík už je pryč.
A  příchutě jsou stejně jako bonboniéra "nikdy nevíš, co ochutnáš" :-)
Některé barvy už známe a víme, co si dáváme a hlavně já si dávám pozor, abych si nevzala černou, protože ta intenzivní chuť lékořice mě málem porazí!
Já miluji chuť jednoho odstínu zelené, ale vůbec nevím co to jím. Zatím se mi na to nepodařilo přijít. Měli jsme doma i letáček, kdy byli všechny příchutě popsány, ale tahle tam chyběla.

tahle zelená mi fakt "jede" :-)

Nevíte náhodou někdo, co mi to tak chutná? :-D
A ujíždíte na něčem tak moc, že si to musíte dovézt i ze zahraničí? 

Jarka

1 komentář:

  1. Vypadá to dobře, tuto lahůdku neznám?Ale vše sladké mám moc ráda..Ila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.