7. září 2015

Hrnková bábovka

Mám tu zase jeden velmi jednoduchý recept na bábovku.


Základní recept:
3 hrnky hladké mouky
2 hrnky cukru
4 vejce
šlehačka (já dávám mléko s trochou oleje)
prášek do pečiva

Já jsem přidala navíc hrst strouhaného kokosu a rozinky namočené do horké vody. Je možné také polovinu těsta obarvit kakaem a udělat si tak mramorovou verzi bábovky.


Dát do vymazané, polohrubou moukou vysypané formy a pekla jsem na 175°C asi 3/4 hodiny.
Hotovou bábovku jsem ještě ozdobila čokoládovou polevou a plátky mandlí.


Při polévání jsem měla zdatného asistenta, který mi prstíkem stíral polevu přímo z bábovky :-)


Včera to vypadalo venku tak nevábně, nízká teplota, hodně foukalo a tak je pro mě pečení takové prohřátí domova, protože jinak jsem měla chuť zalézt si pod deku a málem i zatopit :-)
Prý se na nás ale chystá ještě babí léto, tak to už se těším :-)
Ještě nedávno jsem byla na prášky z těch veder a teď bych je brala zpátky!
Máte to tak také?

Jarka

1 komentář:

  1. Mám to stejně...nesnáším sychravé počasí a vítr..doufám, že se počasí umoudří a vyleze ještě slunko...Pa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.