7. srpna 2015

Návštěva


Už dva dny se tady pachtím s umýváním oken, praním záclon, převlékáním postelí a čím víc toho mám hotového, tím větší nepořádek tady je!
Kupovala jsem nové sítě do oken (to množství hmyzu letos je neskutečný) a musela je PŘITLOUCT na okna, hodně lidí jsem na ulici zastavila, když koukali, jestli z toho okna jdu skočit :-)
Do toho to úmorný vedro a začínající migréna, které se pořád nemůžu zbavit.
Nechce se mi ani vařit a jíst, prostě na nic není chuť.
Jsem si jistá, že je to tím počasím.
Dnes ráno, když jsem takhle seděla v hromadě prádla na praní a třídila, se ozvalo pípání v bytě. Hned mě napadlo odkud to přichází, komín do odsavače. 
A pípání se přibližovalo, až jako na cinknutí dveří výtahu z otvoru, který vede do komína vyskočil ptáček a zůstal sedět uvnitř na roštu. Jako v kleci.
 A koukal. 
Pípání mu chudákovi zamrzlo :-)



V klidu jsem si nachystala foťák a říkala si toho musím vyfotit! Pak ho Týna osvobodila, udělaly jsme si pár "selfíček" a musely odchytit kocoura, který jako na zavolanou přiběhl domů. O to vzrůšo přece nemůže přijít :-D
Musely jsme ho zavřít do ložnice a až po vypuštění toho ptačího miminka se s ním jít pomazlit, aby u to nebylo líto :-)




Jen nevíme co to vlastně bylo, Káča ho nazvala kominíčkem, ale s tím má společný pouze ten komín, kterým k nám přicestoval. 
Nevíte někdo, co to k nám vlastně spadlo?


No nic, jdu něco dělat, možná se jen vložit do vany :-)

Mějte krásný víkend.

Jarka

3 komentáře:

  1. Je to vrabček a podľa sfarbenia mladá samička .-)
    Mrkla som do knihy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hledala také a podle toho, že se nám kolem domu často objevoval konipásek, myslím, že to bylo jeho mládě. Vrabeček je asi menší. Tento ptáček měl hodně dlouhé nohy :-)

      Vymazat
  2. Je to vrabček, stratil sa môj predošlý komentár ?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře.