21. července 2015

Den čtvrtý...

... mega masáž nohou, aneb vůbec je necítím :-)

Hned po snídani jsme vyrazili na doporučenou prohlídku Dolského mlýna, kde se točila Pyšná princezna a Peklo s princeznou. 
Na doporučení pana domácího jsme se vykašlali na tradiční turistické stezky a vzali to kolem vody a vodou! 
Zaparkovali jsme u Kempu U Ferdinanda a vyrazili kolem vody s tím, že se párkrát přebrodíme vodou max po kolena :-) 
Byl horký den, tak proč ne? 
Jaké bylo překvapení za polovinou trasy a asi třemi průchody řekou, když byla voda najednou až po zadek! S pomocí jiných turistů, kteří se stejnou cestou už vraceli jsme přenesli prcky a pak se pořádně sami zmáchali :-)












Oběd jsme si dali v Děčíně už ve čtyři odpoledne. Muž se nechtěl stejnou cestou vracet a vzal to podle turistického značení, a v polovině cesty jsme to vzali zkratkou opět přes vodu. Cestu už jsme museli najít přes vodu sami a já už jsem vzdala chození bosky a namočila jsem své zánovní tenisky :-)
Trochu nás to zdrželo ;-)


V Děčíně jsme ještě na chvíli nakoukli do zámecké zahrady a bylo to tam super. Nádherné, udržované, promyšlené,... prostě jsem uchvácena. 
Jen jsme se tam zdrželi krátkou dobu, ale pořád bylo co fotit a obdivovat.

černé petúnie jsem ještě nikdy neviděla




Cestou zpět malá zastávka na vyhlídce asi půl kilometru od našeho penzionu.


rozevlátá Týna


A ještě jsme s Týnou stihly vyběhnout na rozhlednu pod kterou bydlíme.




No super den.

po skalách zásadně v balerínách a sandálech :-)


Jarka

2 komentáře:

Děkuji za Vaše milé komentáře.