16. května 2015

Chňapka

Potřebovala jsem už delší dobu  nové chňapky, protože ty moje byly totálně zničené a už jsem se několikrát i spálila. 
Protože jsem si schovávala staré roztrhané rifle, tak jsem je také použila, protože si myslím, že je to dost silný materiál a nevzplane tak rychle, jak klasická tenká bavlna :-)
Rifle jsem si sice šetřila na jiný projekt, ale vzhledem k tomu, že je nosí celá rodina, tak se zase nějaké vyřazené najdou.



Vůbec jsem se s tím nemazlila a rychle bez nějakého vyměřování obtáhla původní rukavici a použila celý vnitřek, který byl v pořádku. Nejhorší bylo uhlídat rychlost šití na stroji, protože pokud bych nedávala pozor a najela na nějakou silnější část, tak by šla jehla do kytek. Na riflovinu jsem jehlu neměla, tak jsem použila klasickou. Podařilo se mi samozřejmě jednu zlomit a spodní nit mi také došla zrovna uprostřed šití, ale to je zákon (aspoň u mého šití). :-)

původní chňapka i rifle byly v dezolátním stavu



Výslednou rukavici jsem ještě trochu ozdobila nápisem, použila jsem fix na textil.
Po praktické stránce jsou luxusní, co se vizáže týče, tak jsou také PRAKTICKÉ!
Musím říct (pardon, napsat), že jsem se po nových už dívala delší dobu a opravdu jsem žádnou vhodnou nenašla. Některé jsou tenké, nemají pěkný design a hlavně nemají magnet! Zásadní chyba ;-)


Tak s těmito bude radost vařit :-)

Jarka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.