16. dubna 2015

Na medvědím česneku

V neděli jsme si vyrazili na vycházku do lesa a natrhat trochu medvědího česneku.

Po opláchnutí a uložení do lednice jsem každý den ochutnávala k snídani i k večeři, jen tak nakrájené na domácí pomazánkové máslo. Chutná podobně jako pažitka a nemusím řešit, že je mi po něm těžko jako po česneku.



Včera jsem upekla závin z listového těsta s náplní z kopřiv a medvědího česneku. Originál recept zde, opět má oblíbená kuchařka :-) Já jsem neměla špenát a v obchodě bych tady koupila maximálně ten zamražený a rozmixovaný, tak jsem si na zahradě nastříhala BIO kopřivy a bylo vymalováno.


Jak bylo odpoledne teplo, a měla jsem otevřené dveře na balkon, tak i soused řešil, co to voní - co pálím :-)
Vůně byla opravdu úžasná a musela jsem ochutnat ještě horké, ale už jsem se od závinu nemohla odtrhnout. Další, koho přilákala vůně byla Týna, protože zmizela skoro celá nohavice závinu.



Druhého dne se dočkal pouze jeden poslední kousek, který ochutnala mamka :-D




trhá celá rodina :-)





PS: Máte rádi medvědí česnek? Já už jo!

Jarka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.