24. února 2015

Cibulová...

   Protože tady máme téměř konec zimy, tak je potíž s uskladněnou zeleninou, že už začíná zahnívat, vyrůstat a klíčit. Tak jsem toho využila a udělala jsem si v kuchyni výzdobu.


   Do vyčištěných skleniček po svíčkách jsem vložila kousek mechu, který krásně udržuje vlhkost a přitom cibulky nesedí přímo ve vodě a nezahnívají. 
Použila jsem červenou a žlutou cibuli a dnes jsem ještě přidala konec řapíkatého celeru (ten jsem dala přímo do vody). 
Během několika dní už cibulkám vyrůstá nová nať a ta je super buď do pomazánek, nebo jen tak na chlebík s tvarohovou pomazánkou, případně i na nazdobení polévky.


   Ze zbytku řapíkatého celeru jsem si právě udělala jednoduchou, ale zdravou tvarohovou pomazánku a ozdobila ji plátky jablíčka, které tomu dodá tu super jemnou chuť. Namáznuté samozřejmě na celozrnném chlebíku.
Stihla jsem pouze rychle nafotit a už je snězený :-) Mňam!




dříve než nová nať, narostou obrovské kořeny



   Abych se přiznala, tak ta vyrostlá červená cibule nám posloužila i jako výzdoba na sváteční štědrovečerní stůl.


Jarka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře.